fredag 22 maj 2009

Så viktig var den!

Förlåt att jag inte skrev något igår som jag lovade. Men jag hade fullt upp på jobbet hela dagen. Som tur var hann jag göra allt innan de blev kaos här inne. Ap mycke folk och allt gick inte som de skulle om jag säger så. Sålde för en hel del också, de mesta jag sålt för på länge. Sen efter de åkte jag hem och åt och duscha lite. Sen tillbaka till stan och kikade på film och hade de mysigt med M bara. Kom hem typ halv 3 inatt. Så sov jag till 13.00 idag, haha bra där. Börja ju jobba kl 14.00, men jag hann iaf. Så nu sitter jag här igen och har tråkigt. Vart en hel del folk nu också, men nu är det lugnt, skönt de iaf. Så ska snart ta en ryck och köra igång och göra allt som ska göras då jag inte hunnit än.

Och imorgon ska jag rida två ponnysar, weeei. Inte ridit på typ tre månader nu. Tror ni jag kommer ha nån träningsvärk ihelgen då? Jorå, för de kommer jag garanterat ha! Men de ska bli roligt. Ser jag fram emot väldigt mycket :) Sen ska jag ju på begravning imorgon också.. mindre roligt de iaf. Kl 13.00 i någon kyrka här i stan tydligen. Kommer bli jobbigt, jag hatar begravningar. Men jag går på den bara för min släkts skull och han som dött, självklart. Men jag hatar att se folk ledsna =/

Hahajäkla viktigt också att Mathias tycker jag ser bättre ut än dig!!! Det var verkligen roligt att få höra eftersom DU verkligen tror att du är något! Ibland tycker jag om skadeglädje faktiskt :) Men jag skulle aldrig få för mig att säga det rakt ut till dig, för vem vet, du kanske skulle bli ledsen då? Haha, jag säger då de jag.

Nej, dags att göra nytta!


/Jessica

Inga kommentarer: