måndag 18 maj 2009

Jag mår bra!

Jag mår bra, känner mig väldigt glad idag. Känns som att allt går bra nu. Eller kanske inte allt. Men det mesta. Kanske jag kan ha tur med mig för en gångs skull? Bara hoppas att jag får lägenheten. Tror att det kommer bli en tuff budgivning iaf. Men har börjat tveka lite på den. Är ju så dumt med parkering där. Fast bor man mitt i stan behöver man ingen bil heller. Men de är ju när man får besök osv. Fast de är ju upp till dom ;) Jag vill iaf ha den! Helst av allt vill jag ha en annan lägenhet som jag såg igår, ap snygg var den! Men han säljer ju inte den så klart :b Men den var sjukt snygg iaf! Så det är bara vänta och se hur det blir. Jag hoppas turen är på min sida för en gångs skull så jag kan få fortsätta vara glad :)

Igår vart de lugnt. Kollade på melodifestivalen med min maka. Var för att hon så gärna ville se de. Men så intresserad var hon ändå inte ;) haha. Fast jag förstår, skulle också vilja veta vem tjejen var, haha! Sen kom Max förbi en sväng också. Åkte in till gdg och plockade upp Odd så åkte vi till hagsta och skulle kolla på huset, men när vi kom fram vände Max direkt, haha. Och Odd satt i bak och var skit rädd, fegisar! Så de var ju tydligen inte så mycket bättre att ha med sig två karlar. Men det var en trevlig tripp iaf. Var väl typ de ända som hände. Skönt att vi är vänner igen!

Jobbar ju 11-17 så jag slutar snart. Så ska va med J ikväll och mysa lite. Får se om Såfi är med sen också. De visar sig så klart. Nu ska jag köra sista rycket innan Siddy-boy kommer!



Det gäller att ta ett beslut, ett säkert beslut..


/Jessica

Inga kommentarer: