tisdag 12 maj 2009

Jag har ett fint leende!

Förlåt för att jag var dålig med att skriva. Men jag är inte hemma så mycket. Igår var jag med Q när jag slutade. Åkte förbi stallet och fixa lite. Sen lite senare mötte vi upp Lasse och hängde lite med. Tog en sväng ner på stan sen mötte vi upp lite fler folk. Blev fler å fler. Sen var vi en hel liga hemma hos Josef en sväng. Sen runda vi av med att kika på ballar av stål några stycken. En helt okej dag men inte så händelserik. Kom förbi en gubbe en gång när vi stod några uppe på söder och surra. De var en riktig gobit de. Skämde att skrattade om allt, han skulle på "sy junta" fast för killar, haha! Fick höra att jag hade ett fint leende. Nåt jag måste ta med mig sa han. Nog om detta.

Tråkigt trött imorse när klockan ringde 05.18. Men de var bara att kliva upp det! Lär åka från jobbet typ 13.45 för jag ska vara hos naprapaten kl 14.00 idag. Ska knäcka till ryggen, skönt för de behövs. Sen kika lägenhet 16.30 sen ska jag ta en promenad med D som slutar 17.00. Sen blir de nog hem till sängen, är riktigt trött redan nu. Får nog gå på kaffe idag jag!

Nu lär ja ta och börja med de som ska göras. Ska försöka hinna med att skriva lite senare så ni får veta mer om mitt liv, haha!


/Jessica

Inga kommentarer: