lördag 23 maj 2009

Begravning...

Igår hände inte mycket. Åkte till Sara och umgicks lite med henne och Josse. Sen åkte jag och S till Micke där han och Tomas var och kollade på film. Jag hade sett den förr den men de va as länge sen, så blev lika rädd iaf, haha. Sen skjutsade jag hem de andra.

Var iväg och red två ponnysar idag, skit kul! Så ska rida dom på tisdag igen. Kerstin tyckte de såg jätte bra ut så hon va nöjd iaf :) Hon tyckte hästarna var fina så de var roligt att höra.

Hem, laga mat, duscha, göra mig iordning, sen in till stan på begravning. Usch vad hemskt det är alltså. Jag satt mest och tänkte på min morfar, då kom de nån liten tår. Sen när vi skulle gå fram och lämna blommorna så såg jag hur ledsen mamma var, då kom de tårar från mig med. Hatar att se folk ledsna. Blomman som var från oss var jätte fin, så stod det "tack för alla fina stunder, vi ses snart igen" och så stod de våra namn också. Knäppte kort på de så lägger upp de sen. Är hos JP nu.

Är med JP och Qarro nu. Ska bränna några skrivor sen hem till Micke och säga grattis som har fyllt år. Blir en tidig kväll idag, ska åka bilen ner mot Arlanda kl 5 imorgon bitti.

Simma lugnt!


/Jessica

Inga kommentarer: