söndag 3 maj 2009

Msn

Ännu en jobbdag avklarad, känns bra! Är iof inte så ansträngande. Men har varit på bra humör idag. De blir man lätt när man har så trevliga kunder =)

Jag och JP har alltid bra konversationer på msn. Idag:

.. josefin, säger:
pUSSSSSSSZZZZZZZZZZIZZZZZ
.. josefin, säger:
hihihihihihihihihi
.. josefin, säger:
älskar dig
.. josefin, säger:
meh..
.. josefin, säger:
du älskar inte mig =(
.. jessica, säger:
joo
.. jessica, säger:
ja älskar dig PUSSS
.. josefin, säger:
.. jessica, säger:
haha
.. jessica, säger:
ska ja skriva i min blogg
.. josefin, säger:
ja me snart
.. jessica, säger:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Intressant va? Ungefär samma varje gång... men den bjuder vi på!



Och kvällen då? Jodå, den ser stark ut. Och kan nog bara sluta på ett sätt. Och med de mina vänner, ja, de får vi se i morgon helt enkelt!

Nu ska jag äta mat sen hem till min fru, kanske återkommer senare under dimmas gång!




/Jessica

Inga kommentarer: