söndag 24 maj 2009

Känn suget, tagga kvällen

Igår vart det bara lugnt. Var med Josse och Qarro. Var en sväng till Micke också där de var lite folk så gratta vi han. Sen hem å sov.

Åkte kl 6 imorse till Arlanda. Jag och J skulle skjutsa Malin och Mathias som skulle till Turkiet, nej för vi är inte ett dugg avensjuka. Resan hem gick bra iaf. Josse blåste hem på 50 min, haha. Så de ska se ut!

Nu håller vi på och gör oss iordning, ska hem till Qarro på fika, mums :) Sen tillbaka till J och dricka lite alkohooooool, ännu mera mums! Var ju nykter hela förra helgen, så känner att jag är värld lite nu ;) Så kommer jag bo hos J nu också tills onsdag, så ni vet vart ni hittar mig om ni efterlyser mig! Mitt hjärtegull!!

Lär sätta fart, förresten så är min pappa bäst!!

Ses i dimman!


/Jessica

Inga kommentarer: