måndag 4 maj 2009

En rolig hobby

Så då har denna dag dragit sig mot sitt slut. Inte gjort något vettigt alls på slutet. Bara slappat en massa och kikat tv med S och J. Lite småmysigt sådära. Löjligt trött just nu kan ja säga. Sov en timma på slutet hos S. Vakna och höll på att avlida för de var så varmt. Bara jag inte fått feber. Skulle inte vara allt för kul.

Och helt seriöst, måste man göra en sån där sak bara för att få ligga? Alltså vissa människor är de ju nåt allvarligt fel på. Räcker med att titta på dom i 20 min så vet man direkt hur dom är. Omogna så de bara skriker om det. Men visst, de är deras liv och deras problem. Orkar inte ens lägga ner tid eller energi på det. Har mitt egna liv, bättre att sköta de än att bry sig om andras. Finns så många som lägger ner onödig energi på att trycka ner på folk. Av vilken anledning? Är det verkligen så roligt? Men vad vet jag, de kanske är deras hobby =) Haha jag vet ju inte så mycke om sånt, jag är ju en "tönt" enligt vissa, eller kanske en "hästnörd". Haha att folk ens orkar. Men de är ju mitt liv, hellre en hästnörd än att vara en fotbollslebba, (nu tog jag bara ett exempel). Men vissa människor gillar ju att förstöra för andra, måste säga saker till folk som man inte ens har sagt. Av vilken anledning ska jag säga fula ord till folk jag inte ens känner för att dom svarar i en telefon som jag ringer till? De där håller inte riktigt tycker jag. Menmen, så är livet ibland också!

Nog om de. Mina ögon har gjort och sett sitt för dagen. Så ska låta dom få vila nu, de förtjänar dom. Tråkigt att sova själv. Tror jag börjar bli lite sällskapssjuk. Någon som vill? Kan ju skriva ett brev eller nåt och lägga i min brevlåda, vill du posta det så är de bara att hojta om adressen.

Gonatt


/Jessica

Inga kommentarer: