måndag 11 maj 2009

Hockeyfest

Var en trevlig kväll igår också. Jag och Josse drog till nynäs gården där J20 hade fest. Var ganska roligt faktiskt. Träffade några som jag hade gått i samma klass som. Var bara de i laget å jag och Josse till en början, haha. Och helt seriöst så borde vissa människor lära sig att dricka på ett mer vettigt sett. Varje gång jag ser människan är de samma sak, DYNG! Sen under kvällen rassla de in lite mer folk. Till slut så bara vimlade de runt en massa små barn där inne. Då gick gränsen, så vi pallrade våra arslen vidare in mot stan.

Orkade inte med krogen heller. En viss människa blev ju ganska packad också, haha. Själv var ja lugn hela kvällen. Fick nyckeln av Johan så jag och JP köpte mat och gick dit istället. Bubblade lite osv. Sen kom Johan, Björn, Patrik och nån brud, så kom även Viktor också. Sen gav jag och JP upp å gick å la oss i sängen. Vilken jävla liv de var då, spelade as hög musik osv, jag ville bara hem. Typ runt halv 7 gav dom upp, då hade jag vaknat till och från sen halv 5, roligt värre! Och fy fan hur de såg ut i badrummet sen på morgon alltså, helt sjukt. Skulle knäppt en bild på de så skulle ni fått sett. Stackars Johan, undra om han blev glad över att se de där. Aja, de var inte mitt fel iaf!

Så har jag JP och S varit i högbo hela dagen och kikat på hästhoppning. Men vad är de för fel på vädret egentligen? Först skit fint, sen regn i 10 min, sen fint igen i 30 min, sen regn, sen fint igen, sen ÅSKA, fy fan! Då hoppa vi in i bilen å vänta tills en skulle hoppa som vi ville se. Och självklart blir de fint då igen. Helt allvarligt, hur orkar vädret?

Blev lite tv nu på kvällen med JP. Mycket mysigt faktiskt.

Ska sova nu. Klockan ringer första gången 05.18 imorgon bitti. Jobb 05.45-14.15. Lägger upp bilder sen när ja kommer hem. Har en massa från i fredags. Igår vart de dåligt med dom, var inte riktigt på humör, haha.

Nu ska jag grubbla vidare, Gonatt!


Vilka tider alltså! Där var jag blond också :)

/Jessica

Inga kommentarer: