måndag 4 maj 2009

En utgång

Dra åt slatan vad sliter jag är idag alltså! Trött i köttet som vissa brukar säga. Men hade kanske hur roligt som helst! De ja minns iaf ;) Starta de hela JP, sen åkte jag, JP och S till de andra S:et. Drog typ runt 11 ner till slicken, stog på listan men var ju iaf inge kö, haha. Tog våran stämpel sen gick vi till min chef och sen tillbaka till slicken som fick vara stoppet på denna resa. Hände lite saker där på slutet men de är lätt hänt. Gick till S och där blev jag kvar, mer död än levande imorse, haha! Men inte dog jag för de inte. Satte på mig de ja skulle ha och sminkade på de gamla sminket lite, haha snacka om risigt. Sen tog jag en härlig promenad till jobbet. Var lika bra det, för jag fick ju definitivt inte köra bil då. Får jag nog inte ens nu heller. så jag ska försöka undvika den kanten idag.

Ska köra sista rycket nu. Crille kommer strax. Sen kommer min hämtning, sweeeeeeet!


/Jessica

Inga kommentarer: