söndag 31 maj 2009

En massa alkohol

Har haft full upp nu i några dagar, eller nu ljög jag. Har bara inte orkat eller suttit vid en dator. I torsdags blev de lunch med JP sen på kvällen gick jag och Danne till berggrenska och drack drinkar/öl. Träffade Chrille där också sen kom Justine och sen senare kom Sabina. Vi gick till slick och tog en stämpel sen hem till Madde en sväng och drack lite vin. De hela avslutades sen på slick. Var en trevlig kväll faktiskt.

Fredagen började med att jag vaknade med en ej okej huvudvärk. drog på mig kläderna och drog ner på staden. Skulle äta lunch med Danne eftersom de aldrig blev av på torsdagen. Men jag lär erkänna att jag inte var speciellt pigg. Tog sen en vända på staden med Sara. Kom hem runt 15 tiden, då la jag mig å sov till 17 typ, då var de bara upp å hoppa och stressa, skulle vara klar och åka 18.00, panik! Men jag hann, då var jag även ut till stallet och hämta mitt vin som Sabina var skyldig mig. Mötte upp damerna på staden och tog ett tripp till boulogern (minns aldrig stavningen) haha! Satt där och drack och mös lite. Sen hem till nån Andreas som fyllde år. Sen efter de tog vi en sväng till brända också, sen avslutades de hela på slicken. Var en rolig kväll faktiskt. Kändes som att jag bara drack och drack, men aldrig blev full. Medans resten av ligan var klappraka :P haha.

Och idag då? Är bjuden på poolparty iaf, så de blir nog en tripp dit. Så visar de sig om jag blir nykter eller inte. Brukar vara svårt att komma undan när man festar med dom där, haha! Men jag känner att jag har bränt tillräckligt med hjärnceller nu!

Nu ska jag göra lite nytta, hej så länge


/Jessica

Inga kommentarer: