onsdag 6 maj 2009

Ett "intressant" inlägg

Jag vet att det har blivit dåligt med skrivande nu. Hade fullt upp igår på jobbet. Så slutade jag 22.00, körde då i full fart hem för att hinna se lite av ballar av stål iaf :) Så kom frugan över. Vi glodde tv å käkade en massa chips. Så hade vi sova-över-kalas, riktigt mysigt faktiskt. Låg och kramades heeeela natten lång. Fick ett svar på ansökan iaf, haha. Eller inte ens de, var jag som frågade henne, så jag fick ett ja iaf, sweeet!

Idag var vi och kikade lägenhet, men de blev inget denna gång heller. Så vad är det man säger, bättre lycka nästa gång? Jaa, de är väl de jag får hoppas på. Bara hålla tummarna för att de dyker upp någon så småningom.

Så var hemma igen till 10. Då var J redan vaken så vi gjorde en jätte smarrig frukost sen gick vi en promenad med hundarna. Både Chivaz, Casper och Sune fick följa med. Sen hem och gjorde mig klar för sen började jag jobba 2. Haft fullt upp här på jobbet idag också. Men fick några minuter över nu till att skriva om mitt händelserika liv. Så de här inlägget kunde jag egentligen också hoppa över för så intressant var de väl ändå inte? Haha

Kanske skriver mer sen Nu ska jag jobba på!


/Jessica

Inga kommentarer: