måndag 25 maj 2009

Peace and love

Var en väldigt god smörgåstårta hos Qarro igår iaf. Sen åkte vi till J och mös och drack lite. Var jag, Josse, Q, Såfi, Mickis och Johanna. Fast J var nykter för hon skulle jobba dagen efter. Om jag säger såhär, hon missade ingenting! Åkte till Martin som hade inflyttningsfest, var där i 30 minuter typ. Sen skulle vi till BG, men där var vakten cp, lika på slick för Mickis kom inte in så då kunde vi andra inte gå in, sen blev de lite tjaffs om vart folk inte ville gå osv, jag och Johanna tog en sväng till goya iaf. Men där lyckades jag tappa bort henne också. Hittade Madde och co sen tappa ja bort dom me, haha. Sen träffa ja M så då gick vi hem dit och sov.

Dagen idag har bara varit seg. Kollat tv och ätit mat med J. Nu är de snart dags för sängen för vi ska upp klockan 5 imorgon bitti. Jag jobbar ju fm denna vecka, blää.

Nu är biljetten fixad också! Så nu blire peace and love 09 ;) Ska bli riktigt roligt faktiskt!

Nu ger jag upp de här, måste sova lite, natti!



Ibland lär man få längta lite också, hoppas dagarna går fort...

/Jessica

Inga kommentarer: