söndag 25 april 2010

Nu är jag hemma ign!

Vart dåligt med skrivande igår. Men jag drog ner till stan en sväng för att gå in på apoteket och handla några till produkter i de där ansiktsvattnet som jag visa om ni minns? Samma märke som de köpte jag, ska försöka samla ihop hela serien, sjukt bra är dom! Ska prova alla först så kan jag berätta sen om de är något att ha! :) Sen var jag inte hem något mer igår, var hos mina föräldrar i hille så sov jag kvar där också.

Idag har jag varit och ridit, weeehoo vad kul det var! Min kompis Johanna har två hästar, så hon tränade lite på den ena i morse så red jag den andra sen, Lexus, och Johanna tyckte jag skulle hoppa också. Har inte ridit en storhäst sen jag sålde Mitra och det här var väldigt mycket STOR häst att rida kan jag då säga! Plus att han är ju "bara" 1,76 hög... har inte hoppat sen jag sålde Mitra heller, vilket är ett år sen nu. Jag hade ju inte glömt bort helt hur man gjorde iaf, haha. Men det var super kul!! Fick dock ingen bild, men nästa gång jag åker och rider ska jag se till att ni får en bild :) Tack igen Johanna! Sen var jag kvar ett tag ute i tröjde och kikade runt lite.

Vet inte alls vad jag ska göra ikväll, är så trött. Å alla ska ju bara festa eftersom de är löningshelg, blä på dom. Ska ta en dusch och fixa lite mat, sen kommer nog jag somna tidigt, är apa trött!!

Inga kommentarer: