onsdag 14 april 2010

Snart så, snart så...

Ännu en dag avklarad. Oj så fort tiden går, men de är bara bra just nu tycker jag! För jag läääääängtar verkligen nu, och saknar såklart :) hihi.

Nu ska jag strax hoppa i säng, är hur trött som helst. Bara göra klart de sista här hemma. Upp i tid imorgon igen, dagen då ser väl typ lika ut som idag. Lär packa lite och städa, jobba 15-22, torsdag och fredag har jag fullt upp. Är tävlingar på lervik som jag tänkte åka ut och kika på och hjälpa till, trist att inte vara med själv, som jag varit alla andra år, är ju ändå en av Sveriges största tävlingar :) Sen på fredag kväll går tåget ner mot sthlm igen, kryssning nr 4 lördag och söndag!!
Juste, förra kryssningen fick jag, Jugge och Siepen dessa goda drinkar, lönar sig att sitta i juryn ibland ;)

Inga kommentarer: