torsdag 22 april 2010

Jag ser verkligen död ut!

Ännu en dag har gått och jag har inte gjort ett skit. Men de är väl inte så konstigt? Jag bara längtar tills jag är frisk, så jag kan ta mig ut på promenader igen, laga riktig ordentlig mat, göra vad jag vill, istället för att bara ligga inne och ruttna som jag gör nu. Var till jobbet tidigare och hämtade min lönespec, ville se vad jag får i lön. I kassan mötte jag Angelica och Anna, min chef. "Men gud, hur ser du ut egentligen?" Var det Angelica sa, och jag förstår henne, för jag ser verkligen inte mänsklig ut på en fläck nu alltså, ingen drömtjej precis. Därför så skippar vi de här med att lägga upp en bild på mig de kommande dagarna :) Nu har jag laddat ner en film som jag ska se, sen så är de ju en riktigt bra tv kväll på 3an ikväll, de tackar vi för! Någon som tänker på mig iaf när jag är sjuk :)

Jugge, jag och DalaElvis i juryn i söndags på kryssningen :)

Inga kommentarer: