torsdag 22 april 2010

Kan en förkylning vara schizo?

Nu har jag fört över alla bilder från min gamla dator till den här, den nya alltså. Den gamla har ju fått nå spel nu igen, så de var ju lika bra!!

Förresten så är min förkylning schizo, först kan jag inte andas ur den ena näsborren för den är täppt, samtidigt som man går och drar inåt, haha (ni förstår nog vad jag menar) sen helt plötsligt, så har den bytt näsborre? Aja, de där är sånt man verkligen har tid att fundera över när man har dessa långtråkigadagar.

Min nedräkning har börjat, jag bara längtar alltså!! Jag ska strax ta och krypa till korgs, och då när jag vaknar är det exakt 2 veckor kvar, alltså endast 14 dagar, oj så fort tiden har gått! Sen är du hemma, iaf ett tag, det är bättre än inget! =)


Sådär glad kommer jag vara om 15 dagar, och även när jag blivit frisk!!

Inga kommentarer: