fredag 23 april 2010

Jag är nyttig även när jag är sjuk!

Har lyckats få lite saker gjorda idag, tvättat, diskat, städat bort de värsta typ. Har inte stökat till speciellt mycket nu när jag varit sjuk, men kände att jag behövde få undan lite :) Så nu är jag helt slut, det tar verkligen på krafterna att vara sjuk. Jag hoppas jag får vakna upp imorgon och vara frisk! Men de kommer ju inte hända.. lär ju inte bli av med förkylningen i första taget iaf..

Gjorde i ordning en stor sallad runt 15 tiden, hade inte ätit på hela dagen så kände att jag behövde få i mig lite mat. Ätit så dålig dessa dagar. Å satan vad god den var!! Åt upp hela också, fast de tog ju sin tid att trycka i sig den. Men är fortf mätt, så de blir ett glas mjölk och en apelsin till "kvällsmat" :)



Såhär roligt har jag på dagarna med två datorer :)

Inga kommentarer: