fredag 16 april 2010

Äntligen hemma igen!

Vart en riktigt lång dag idag. Var där när det började kl 10.00, drog sen iväg en sväng för att jag lära till apoteket och fixa lite saker. Sen tillbaka och hjälpte till. Byggde o banan inför imorgon sen när det var slut, var klar strax efter 8 typ. Så då drog jag mig hemåt, mina fötter började strejka för dom hade så ont, stått hela dagen ju! Kom på att jag lära till Hille för att hämta parkerings biljetten också, så vart kvar en stund och surra med syster och hennes kompisar samt titta på ännu mera hästhoppning fast på tv, haha!

Nu har jag packat och diskat lite här hemma, ska strax hoppa i säng, är sjukt trött! Upp tidigt imorgon igen och åka till Lervik och hjälpa till. Sen går tåget mot sthlm 17.02, men får se om vi åker dit eftersom Sara har spytt idag :/ Hoppas stackarn inte har blivit magsjuk bara, då är de inte bra! Så de visar sig hur det blir imorgon helt enkelt.

Tyvärr blir de dåligt med bilder nu eftersom jag inte har några på denna än, ska försöka fixa det också så ni kan få lite såna med ;) Men vi hörs imorgon!

Godnatt!

Inga kommentarer: