fredag 30 april 2010

Produkter!

Ja juste, skulle ju visa de bra produkterna som jag använder. Och jag verkligen rekommenderar dom, oavsett om du har bra eller dålig hy, för man får as fin hy av dom, plus att dom rensar ansiktet på ALL skit! Och jag har aldrig haft problem med min hy, mycket finnar eller nåt sånt, utan jag känner bara för att hålla den snygg och fräsch! Tycker sånt är viktigt :)


Från vänster;
Ansiktsvatten; Använder de både morgon och kväll, där ser man verkligen hur mycket äcklig skit som finns i luften!

Smink borttagning; Ja, använder den på kvällen när jag tar bort mascaran, sen ansiktsvattnet sen krämen (sista bilden)

Peeling; brukar använda den på morgonen, skrubba rent sen ansiktsvattnet sen hudkrämen igen.

Ska visa en bild någon dag så ska ni få se! :)

Inga kommentarer: