måndag 12 april 2010

Nu blir de nya rutiner!!

Denna dag har jag spenderat med min kusin, har gjort lite allt möjligt. Shoppade några viktiga saker också ;) Nu har hans nyss lämnat mig och jag sitter med en ansiksmask, ska strax tvätta av mig den och krypa ner i sängen och fortsätta läsa boken "snabba cash". Johnny börjar bli trött på mig nu när jag aldrig läser ur den, haha!

Helgen har varit trevlig, fest i fredags, köpte dator i lördags sen blev de hembakad pizza i hille, några cider på kvällen och en utgång som sög, ska aldrig mer gå ut nykter! Men nu blir de lugnt ett tag på den fronten ändå.

Lär tvätta bort den här skiten nu, så får vi se om de vart nå bättre, haha! Imorgon hoppas jag på bra väder igen så man kan ta sig en lååååång promenad!!

Idag åkte min snygging.. ses inte förren i juli, år och dar dit känns de som just nu..

Inga kommentarer: