måndag 1 februari 2010

En del av helgen

Lördagen var rolig. Vi var ett gäng som bowlade först sen gick jag till slicken där vi hade en "välkommen hem" fest för Diana, å sötnos, hon blev så glad så hon började grina :) Jag hade en trevlig kväll iaf fast jag tog det lugnt med drickan. Låg ju sjuk i veckan men ja kunde inte missa de där faktiskt :)

Igår jobbade jag natt. Usch så sakta tiden gick då. Jag hade 107 kunder på hela natten, haha de är inte mycket att hänga i julgranen :P Somnade typ halv 10 imorse, kunde inte somna pga olika anledningar så ja höll på att få psykbryt!!! Jaja vaknade nu kl 13 igen så har nyss slängt i mig lite frukost och druckit kaffe så jag vaknar till liv.

Nu ska ja sätta på mig vinterkläder, för nu ska jag och Sara iväg och rida. Skönt, är så fint väder ute :)

Ha en bra dag! Puss

/Jessica

Inga kommentarer: