lördag 30 januari 2010

Nu har jag sagt hej då...

När allt helt plötsligt börjar kännas bra så går det direkt neråt igen. Varför ska det vara så? Jag vet ju egentligen varför och jag förstår allting, men jag kanske bara inte vill förstå?

Jag försöker att inte tänka på det, men det är svårt. Men nu har jag iaf sagt hej då och det var ju mest det jag ville, få ett bra avslut på det hela. Men det är jobbigt att du ska flytta härifrån, jag vet varför och jag förstår att du vill göra det. Att ha en dröm är bra, det är något man ska se till att fixa. Och jag vet att du kommer fixa det och klara av det, för du är en stark och bra person! Som du sa, att vänner flyttar hela tiden men finns alltid kvar och det är sant. Jag vet att vi kommer ses igen, men de är ju om några månader. Men jag önskar dig all lycka till med utbildningen! Och... jag kommer sakna dig!
_________________________________________________

Febern var över redan igår, tacka gudarna för det. Hatar att ligga hemma och vara sjuk, blir så rastlös av det. Nu är det bara den dumma förkylningen kvar, men den har nog mer än halva Sverige just nu.

Vi kanske hörs senare, har lite saker jag måste ta tag i nu.
Annars, ha en bra kväll!


/Jessica

Inga kommentarer: