måndag 15 februari 2010

Magsjuk är nog de värsta som finns iaf...

Jag och Alex hade det mysigt igår. Kollade på en skräck film, jag som hatar det. Den var läskigt, men mot slutet vart det för mycket. The Collector hette den. Men den var bra, så den rekommenderar jag :)

Mådde illa som en gris när vi gick och la oss, men lyckades somna. Dock vaknar jag igen strax innan 3 och mår fortfarande illa, så de var ju bara att bege sig till toan. Roligt värre. Trodde jag hade blivit magsjuk, men eftersom det bara hände en gång så är jag det inte. Tackar gudarna för det, orkar inte med sånt, aja.

Vi hade trevligt i lördags iaf, var på en förfest i hemlingby sen vart det solo. Vi ville prova det. Var väl helt okej ändå. Haha, fast ibland blir man ju lite full i skratt pga vissa människor :) Men den är bra den med!

Nu ska jag bygga ihop min lampa sen dra mig mot jobbet, 15-22 står på schemat idag, roooooooligt värre den med! Men du, ha en toppen dag! :)



Ge mig sommar tack!! Kanske ska bli blond igen? ;) Vad tycker ni?

/Jessica

Inga kommentarer: