tisdag 9 februari 2010

En väldigt händelserik dag

Så, då var denna dag slut också. Har inte gjort speciellt mycket idag. Alex hämtade upp mig, vi hämtade upp hennes syster Iza och nån mer och åkte hem till Iza och Niklas där vi lagade mat och kollade på film. Och jag var väldigt trevlig och somnade under filmen, haha.

Ibland är det faktiskt riktigt underhållande att läsa folks bloggar. Varför är vissa människor så blåsta? Haha, det var ju en bra fråga. Men dom får väl vara de om dom vill, då har ju jag någonting att göra när jag har tråkig iaf, smart sådär jag ;)

Vi har planer på att rulla mot sthlm i helgen Får se hur det blir med den saken. Någon mer som ska dit kanske? Skulle vara roligt faktiskt, komma bort från denna lilla skit stad.


Helst av allt vill jag åka utomlands nu på en gång, slippa denna kyla och skit väder. Usch, vill ha värme och sol. Vinter en månad om året, det vore perfekt!


Nej nu är det dags för sängen. Sov gott kära du!
Puss och godnatt!





/Jessica

Inga kommentarer: