fredag 19 februari 2010

Skönhetssömn är aldrig fel!

Dåligt skrivet idag, jag vet. Men jag lyckades hamna i ett samtal som varade i 1 timme och 45 minuter igår när jag lagt mig. Så somnade när klockan var halv 5. Så jag var lite trött idag och sov lite för länge. Diskade och dammsög iaf, så jag har varit duktig idag. Sen var det dags att fixa sig inför dagens arbete. Jobbade 15-22 idag igen, gick bra som vanligt, inga konstigheter.

Syster mötte upp mig och vi gick hem till mig. Har kollat på "The perfect man", en helt okej film. Ganska bra faktiskt :) Diana kom förbi också, men åkte nyss. Skulle hämta gubben sin på krogen. Men vi har haft mysigt :)

Ska strax krypa ner i korgen, ska upp tidigt imorgon. Ridning står på schemat, var ett tag sen nu. Alltid skönt att komma ut i andra tankar, även bra att röra på fläsket :) Är ledig imorgon också, super skönt. Men dum som man är tog jag på mig ett extra pass för Per har lite mycket att göra. Så ska jobba 21:45-04, men jag får ju jobba med gullis Johanna, den är bra! Haha, mindre kul att jag börjar kl 11 på lördag, så de blir till att åka direkt hem å kasta sig i säng!

Hoppas du haft en bra dag så hörs vi imorgon :) Puss å godnatt!



Haha hittade en bild, är väl typ 3 år sen nu om inte mer :P i början av gymnasiet iaf innan en klassfest som vi hade. Här var man blond iaf. Och Diana är inte så där mörk nu heller, snarare blond. Haha vilken skillnad på bara några år ;)


/Jessica

Inga kommentarer: