söndag 21 februari 2010

Jag har alla hjärtans dag varje söndag!


Idag mår jag som jag förtjänar alltså. Men ja är så trött så ja skulle kunna mörda för att få några timmars sömn till...

Igår hade jag super skoj lär ja då säga! Vart förfest hos Patrik i hille, så skulle alla ta halv 12 bussen så jag och Thomas gick förbi hos mina föräldrar för att säga hej till dom. Men pappa var hos grannarna så jag gick förbi där och sa hej till han också :) Sen kom min snälla kusin och tremänning och hämtade oss, dom skjutsade även dit mig ;) Bekväm sådär ja ;) Haha. Vi var på solo iaf, lagom med folk och vi hade riktigt roligt faktiskt :)

Men idag är man ju som ett slakt istället. Bilder kommer sen när ja lagt över dom på datorn. Vilket ni vet är ja ju så seg så jag ska försöka skynda mig ;)

Slutar 17.00 de ska bli underbart!! Bjuden på mat hos mina föräldrar. Tror jag ska ha söndagen som en matdag i hille i fortsättningen också, var ju där förra söndagen med fast då var de ju alla hjärtans dag. Men dom har ju köpt wii så då får jag spela lite sånt med :D Plus att idag får jag tacos ;) MUMMA!!

Hörs senare!

/Jessica

Inga kommentarer: