söndag 28 februari 2010

Hallå där träningsvärken!

Hade fullt upp igår med. Åkte ju och red, skulle rida 2 hästar men de vart 3. Red på den nya också. Så det var roligt. Men satan vilken träningsvärk jag har idag då :P Kanske inte är så konstigt, haha.

Hämtade iaf Mickis efter de så åkte vi hem till mig och slängde i hårfärg för jag vart ju orangehårig i utväxten, haha var visst nån kopparfärg ja hade haft i. Sen kom Carro, Ida, Madde också. Vi drog oss vidare till brynäs till en annan förfest. Där var det ett helt gäng med grabbar. Så det var riktigt roligt. Vid 23.30 tiden drog vi oss vidare ner till haertan. Och sen är minnet lite suddigt faktiskt ;)

Idag har jag mått apa alltså! Min kära mor var nyss förbi. Hon skulle ut och käka med nå folk och sen vidare på hockey. Så hon passa på att hälsa på, bjöd henne på lite vin. Kände inte att det var dags för mig riktigt än att börja iaf ;)

Fick en kommentar av någon som var anonym... verkar svårt att skriva vem du är då? Så kanske vi kan kolla om du har så mycket mer besökare än mig. Men tydligen så är ju jag tillräckligt intressant för dig så du lär läsa om mitt liv ;) Men de är bra, 1 till är alltid bra!

Nu ska jag göra lite nytta. Ska försöka skriva lite senare också :)


Inga kommentarer: