onsdag 24 februari 2010

På GDG kan allt hända!

Har känt mig pigg hela natten än så länge tills nu. Blev jätte trött nu och börjar må illa :/ Usch inte kul kan ja då säga. Hoppas de går över snart iaf. Magen kanske vill ha lite mat. Men jag vill inte äta mellan 1-5 på nätterna för de är då ALLT sätter sig på kroppen. Får pimpla lite kaffe så kanske det blir bättre, hoppas iaf.

Imorgon ska jag då sova tills jag vaknar iaf, ställer ingen klocka, de ska bli skönt. Men jag har samma problem jämt när ja har jobbat natt, vaknar runt 14 tiden av att jag måste på toa. Varför är de så? När jag somnar typ 1 på natten kan ja ju sova till 11 dagen efter. Jag somnar ju ändå 7 på morgonen, så de blir ju typ 7 timmar sen är jag kissis igen. Kanske är för kaffet man dricker, sak samma.

Gillar inte äckliga gubbar som kommer in och köper porrtidningar, det är vidrigt. Men de är bara hålla masken och le åt det med! Lika när gubbar kommer in och köper kondomer, vad ska dom ha de till? Ska dom ut på krogen och ragga för deras kärring har lämnat dom? Eller ska dom vara otrogna? Haha. En tanke som slår mig när jag jobbar ibland. Dom vill väl helt enkelt få sig en åktur dom med!

Haha mycket roliga saker som händer här ibland kan ja säga. En utländsk gubbe börja tjafsa med mig precis när jag hade startat passet, han led av nå allvarligt. Menmen...

Nu ska ja fortsätta!

Björn, jag och Angelica en kväll på haertan :)

/Jessica

Inga kommentarer: