lördag 4 september 2010

Då har man varit "utomlands" igen då!

Nu har det blivit dåligt med skrivande igen. Men har haft fullt upp på dagarna, jobb, inventering på jobbet, möte osv. Sen igår åkte jag till Norge med Sibbe för att hämta lite saker. Eller lite och lite, hade en stor kombi och hela bilen var proppad med saker, haha. Åkte kl 9 på morgonen, var tillbaka i Gävle typ 00.15 fast då åkte vi till Sandviken och lämnade alla saker också. Men 14 timmar, 128 mil på en dag skadar ju aldrig! Som tur var gick tiden fort iaf :)

Var snäll och bytte pass med min kollega idag. Ska egentligen jobba 11-17 men hon skulle på kräftskiva igår så då tog jag hennes morgonpass. Så jag slutar om en timme, riktigt skönt. Dock inte lika kul att kliva upp imorse när man var som en död säl eftersom man somnade runt 01.

Så ska till travet nu när jag slutar, hjälpa till och kolla på hopptävlingar som GRS har där på gräsplätten i mitten hela helgen. Då blir dom nog glada när jag kommer dit, hihi :) Skulle ha cyklat dit men har så lite luft och nåt mongo har som vanligt snott pumpen för cykel. Så då har jag sån tur att jag får skjuts =)

Ha en trevlig dag alla glada! Hörs nog senare. Puss

Inga kommentarer: