torsdag 30 september 2010

Friskluft - ja tack!

Haha vilket program alltså. Man kan inge annat än skratta åt dom. Verkar lite grym Jockeboy, har tjej, vet om att han är svin kåt 24/7, men ändå ger sig in på nåt sånt där? Om man bortser från otroheten så är han ju ganska skön ändå, "jag spyr aldrig", tokspyr på fyllan och när han är bakis, haha! Ska bli intressant och se hur det slutar!

Nu ska vi se hur många dagar jag har feber. Eftersom man har högst på kvällen så får de bli morgon/em/kväll. Så fortsättning följer på den delen!

Ska iväg och käka med min kusin. Känner att jag orkar inte sitta inne. Blir så jäkla rastlös. Är inte hungrig heller men kan vara skönt att få lite friskluft innan jag kryper till korgs igen. Och jag går inte ur bilen om det inte är ett ställe där det är lite folk. För så som jag ser ut idag, så är det inte okej att visa sig ute!!

Jag och kusin!

Inga kommentarer: