måndag 20 september 2010

Hemligheter, vissa avslöjas nu!

Nu är jag hemma. Helt slut efter denna dag, fast jag inte gjort så mycket ansträngande. Men jag har hunnit med allt tror jag, förutom dammsugning då. Så de får ske imorgon! Grannen under min blir nog inte så glad om jag drar igång den nu heller. Missade ensam mamma söker igår så jag tänkte lägga mig och glo på de, sen fixa lite med en annan sak. Mer om de en annan dag! Visst är det roligt när jag är lite hemlig?? ;) Jag själv hatar att inte få veta vissa saker. Så jag håller det ett tag till för mig själv. Men jag lovar att ni kommer få veta de förr eller senare!

Vissa undrar ju vart jag gör mina naglar då som sagt. Och det tänker jag avslöja för er nu! Så ni får nöja er med en hemlis idag ;) Hon heter Karolina Adam, en söt och snäll tjej, har precis gift sig, bor i stan, har en gullig liten söt hund som heter Alfons, väldigt trevlig, lätt att ha och göra med, ja, var de nå mer ni ville veta? Hon är iaf jätte duktig och gör dina naglar precis efter dina önskemål. En massa olika färger, glitter osv. Men jag är ju som jag är, så jag vill alltid prova på olika saker, vilket inte alla vågar. Men du bestämmer-Karro gör! 070-314 53 44 är hennes nummer. Så det är bara att slå en pling så får du också super snygga naglar! Och jag kan lova er, hon bitts inte! Och hon tycker inte heller jag är dryg och krånglig, så ni inte känner att ni är de om ni går dit, haha, det är jag som skojar lite bara och känner mig lite krånglig ibland med mina konstiga idéer. Men de finns ju tydligen folk till allt!?!

Inga kommentarer: