torsdag 30 september 2010

Feber på köpet.

Precis som jag trodde, nu har sjukdommen blommat ut ordentligt. För nu har jag fått feber på köpet också, tackarrr!! Är väl lika bra att vara positiv inställd, då kanske den försvinner snabbare? Kan inte göra så mycket åt det iaf. Var helt slut efter jobbet igår, för jag stod bara och snora hela dagen, känns inte så snyggt med tanke på att vi har korv osv.

Alltså jag blir så rastlös av att vara sjuk, bara ligga inne, samtidigt som jag inte har nån ork till att göra nånting heller, inte ens gå in i köket och hämta ett glas vatten. Men nu börjar jag bli hungrig, har ju varit vaken ett tag. Så ska fixa frukost och duka upp bordet ordentligt så jag bara kan ligga och kurera mig på soffan sen resten av dagen!

Förresten, någon som har nå bra filmtips?? Nu behövs det verkligen, så hjälp mig snälla ni!! Ni får ju såklart komma hit och ta hand om mig också, om ni inte har nå speciellt för er =)


Inga kommentarer: