fredag 17 september 2010

Ändrade planer

De vart tydligen ändrade planer. En lugn ta hand om Jessica kväll slutade med en utgång med mina favorit tjejer. Men de är klart man offrar sig för sina fruar ;) Men de blir nog roligt. Alltid roligt med spontana saker. Är ju ledig imorgon egentligen, men ska jobba lite med en annan sak, så jag har några timmars arbete imorgon iaf.

Förresten, det var någon som kommenterade att jag hade snygga naglar och fråga vem som gjorde dom. Hon heter Karro, en super duktig tjej. Skriv till mig så kan du få numret, vill inte skriva ut de fall Karro inte vill :) Fast de vill hon säkert, men lär kolla så de är ok först ;) Som tur var slapp hon en krånglig kund denna gång, haha. Det var hon som bestämde allt, jag fick inte ens glitter som jag ville :( Men däremot så var jag TVUNGEN att ha smilies. Och ingen annan har haft de förr, haha. Såklart jag ska vara hennes offer ;)

Men nu kör vi sista spelet innan vi ska ha en rolig utekväll. Puss påer

1 kommentar:

Linnea sa...

Ja det var jag som skrev det :) skulle mer än gärna vilja ha hennes nr då jag är sugen på nya naglar:) du kan ju skicka ett mail med det till mig och annan info om så behövs. nean.lindstrom@hotmail.com