tisdag 21 september 2010

"God morgon" var för ett tag sen nu

Imorse blev jag väckt av min mamma som ringde strax före 10 och var lite orolig över att det var jag som skulle ha jobbat natt.  Både mormor och farmor hade ringt henne. Men icke sa nicke, det var inte jag som jobbade natt. De kan jag tacka gudarna för, för jag hade blivit helt knäckt. Men jag lider verkligen med min kollega och jag förstår hur hon känner!

Snart kommer Alexandra. Då ska vi laga lunch sen är det dags för jobb för mig, 15-22. Känns lite sisådär efter en sån här sak. Men em passet har man ju mycket folk hela tiden, så jag har ju inget att oroa mig för. Det är mest själva grejen som känns så konstig bara, eftersom man hade blivit van nu med att allt funka så bra och rullade på så bra. Idioter de finns som ska förstöra. Nåja, nog om de. Ska inte älta de nå mer.

Vi hörs senare. Nu ska jag börja fixa mig!

Inga kommentarer: