måndag 8 november 2010

Tiden går fort när man... gör mycket saker?

Jag bakar och poppar julmusik för fullt nu på jobbet så jag orkar hålla mig vaken. Dom kör nå jultema på radion, haha, ganska kul att lyssna faktiskt. Jag tycker det är mysigt med jul, men lite väl överdriven ibland. Nu har jag 2 timmar och 40 min kvar, jäklar va tiden har gått fort! Har inte alls haft mycke folk, men ändå har tiden rullat, tackar!!

Fick skjuts till jobbet också. Inte för att jag har så långt men ändå. Kul att nån är omtänksam iaf ;) Ne, nu lär ja fortsätta baka så ja håller mig vaken sen hem och direkt ner i sängen. Ska till Karro och göra om naglarna kl 13.00 också tror ja? Karro om du läser å jag har fel tid så ring mig :P Så nu ska dom bli snygga igen, undra vad man ska göra för roligt den här gången då?


Inga kommentarer: