fredag 5 november 2010

Ibland måste man offra sig...

Igår när jag var ledig så hade jag en massa att fixa. Sola, handla, lämna dator, hämta ut paket osv. Undra vad jag gjort för snällt eftersom jag fick paket? ;) Återstår att se. Sen på kvällen blev de middag och mys, en massa mys. Kollade på Twilight 1 och 2an, vi ska se 3an en annan dag, myspys :)

Idag kom syster vid 12 tiden så drog vi ner på staden. Fixade system å lite mer saker. Sen hem å surrade lite, jag fixade hennes hår, för hon ska ut idag. För första gången sen hon fyllde 18 år, vilket hon gjorde i juni, snacka om att vi är lika va? ;) Jag som började springa på krogen när jag var 17, bra där. Denise är här från sthlm i helgen igen. Så då måste vi festa idag :P För hon åker troligtvis hem imorgon. Men de lilla jag hat träffat av henne så känner jag på mig att hon stannar hela helgen, för hon gillar Gävle ;)

Nu lär ja in i duschen. Hörs senare!'

Man kanske ska ha de här ikväll? Vad tycker ni?
 Med dom här snyggigarna till?

Inga kommentarer: