torsdag 11 november 2010

Kanske ska passa på?

Sådärja! Då var man hemma igen efter ytterligare en jobbdag. Den har gått bra, trodde inte jag skulle få någon praktikant men som tur var dök 2 av dom upp iaf. En hade råkat försova sig, tur de så man fick lite hjälp. Man blir lite bortskämd ibland :) Drog ner på stan efter jobbet och mötte Mickis, Cattis och Hanna. Dom hade precis käkat. Så vi surrade lite om allt, mycket trevlans.

Köpte en vinare också, ovanligt va? Ne men flickorna ska dricka ikväll och ska ut, så jag tänkte gå dit och umgås. Var länge sen jag träffade dom nu :) Så får vi se om jag orkar med utgång eller inte. Är ju ledig imorgon, men jobbar 05.45-12 lördag & söndag, så egentligen är de bra att jag dricker ikväll så jag är bakis och trött imorgon, för då kan jag sova i tid iaf. Men om jag är nykter ikväll så vet jag att jag kommer sova länge imorgon bara för att de är så skönt. Och kommer då Jessica kunna sova på fredag kväll? Tror knappast de... vilket I-lands problem alltså, som min chef sa! Men vi får se vad kvällen bjuder på.

Nu - tre kronor och vänta på ett samtal :)

Går inte att lägga upp en bild? Hmm skumt...

Inga kommentarer: