torsdag 25 november 2010

Nyfiken i en strut!

Igår jobbade jag 18-22. Moa jobbade dom första 3 timmarna för ingen annan kunde ta mitt pass. Och jag kände inte att jag orkade me 7 timmar. Men idag drog jag mig hit och jobbar 15-22, ganska skönt att vara tillbaka faktiskt, men känner mig inte helt 100 än iaf!

Min gulliga mamma kom in idag också och hälsa på :) Dom har köpt något till mig också som ligger hemma hos dom. Undra vad det är? Jag som är nyfiken i en strut också ;) Får se imorgon vad det är. Ska dit på mat då, jag och mamma, myspys. Får se om syrran är hemma också. Pappa den grisen drog ju direkt vidare på nån kryssning och kommer hem på lördag. Först utomlands sen kryssning - lyx!

Ska jobba på lite nu. Får se vad som händer efter jobbet. Nåt kul ska man väl försöka hitta på =)

Inga kommentarer: