onsdag 3 november 2010

En normal natt på mitt jobb!

Sådärja! Nu är jag hemma efter en natts händelser. Först hade jag en alkis som försökte snatta, men han var ju inte skit smidig direkt. Han dryga och fula sig ett tag med gav till slut med sig. Han försökte sno en ben & jerrys glass. Är de värt de liksom? Idiot. Sen hade jag en annan alkis som bor på hemmet typ 200 m från oss? Han har inga tänder och luktar spunk. Han skulle ha röda LM, sen stod han och hosta rak ut mot mig, mysig kille? Typ 75-80 år. Man vet ju aldrig vad en sån har, typ alla sjukdomar som finns.

Tillslut kom de in en as packad kille i typ 27-28 års åldern, hade helt normala kläder på sig, alltså ingen uteliggar typ. Han var as skitig, typ jord på sig och smutsiga fingrar. Han sa iaf att han hade blivit på körd av en bil och att den drog därifrån. Och han trodde han hade brutit foten. Så jag sa att vi kunde ringa polisen eller en ambulans. Men de ville han så klart inte. Han skulle cykla hem på sin cykel med en "bruten fot". För när han gick därifrån så kunde han gå ganska normalt iaf. Men sen så tog polisen han när han cyklade i rondellen för han bara vinglade fram. Så jag tror att han bara hade ramlat med cykeln, haha. Och hur de gick sen har jag ingen aning om. De kan ni luska fram själva om ni har tid med de ;) Intressant natt va? På gdg händer allt. Va med en natt vettja så får ni se själva! Ganska intressanta saker som kommer in och handlar 03.30 en vardagsnatt.

Ne nu ska ja sova. Möte kl 16.30 på jobbet igen ang julschemat. Ska bli intressant att se vilka pass Jessica får i år. Natt på nyår igen kanske som för 2 år sen? Blir inte ett dugg förvånad.


Så här såg man ut förra vintern när man lära ha nattluckan och de var -25 ute.
Täckbyxor och 3 tjocktröjor, snyggt ;)

Inga kommentarer: