måndag 9 augusti 2010

Klantarsel

Jag har nog för många tankar i mitt huvud just nu. Försvinner, sen komma tillbaka? Det funkar inte riktigt så för mig, tyvärr. Vad händer härnäst? Samma sak igen? Blir det aldrig ett slut på det hela? Ett avslut finns det alltid. Men man vill ha ett bra avslut också.

Har iaf haft en riktigt mysig kväll, det tackar jag för! Och jag har haft en toppen helg, tack alla som var med!

Nu ska jag försöka få lite sömn också, imorgon har jag lite saker jag lär fixa med. Känns bra, behöver man inte tänka så mycket!

Klantig som jag är så låg min nyckel i brevlådan och jag hade inte varit hem på hela dagen. Så när jag skulle hem nu på kvällen så var ju klockan ca 23.30, och portkoden funkar inte efter 21.00, grym sådär du Jessica! Som tur var har jag en snäll granne som öppna, tack!

Nog för idag, natti!

Inga kommentarer: