tisdag 24 augusti 2010

Hej alla glada!

Har pa mallis har vi det super. Haft sol hela dagarna. Vi solar, badar, ater gott och dricker gott. Kan typ inte bli battre ;) Men man blir snabbt rastlos for det ar sa himla varmt sa man badar typ hela tiden, haha. Har varit duktig och smorjt in mig iaf, sa an sa lange har jag inte brant mig.

Jag gick hem for ca 1 timme sen fran stranden, sa har duschar och lite sant. Solen gor ocksa sa man blir latt sa trott. Men det galler att passa pa anda!

Vi hamnade sa klart i Alcudia, men vi bor typ 8-9 km fran den staden, minns inte vad det heter, nat med port typ :P tankte aka in till stora stan Alcudia nagon dag, imorgon eller nat och kika runt lite dar. Sen pa torsdag ar det skumparty pa en klubb, vi har forresten 3 nattklubbar har, men alla suger. Traffade pa 3 danskar igar ocksa, dom ar ganska roliga. Men man fattar inget av vad dom sager. Sa ar dom ett stort gang, 6 killar & 4 tjejer. Iaf sa pa en klubb gar vi in gratis, for vakten gillar mig och kallar mig for "princess" haha, men vi tror att han ar bog :P

Sen pa fredag ska vi pa en partybat, ca 200 pers, dj, hur mycke dricka och mat man vill, sen gratis intrade och en drink pa en nattklubb sen pa natten, de kostar 400 kr, sa de ska bli kul. Dock gar varan buss ca halv 7 pa morgonen sa det lar bli ganska lugnt anda sa vi inte missar den :P

Sen ar det val inte sa mycket mer som hander, en del stallen ar dom hjarndo pa har iaf. Som igar nar vi var ut a at mat. Satt a vanta en timme efter att vi hade bestallt, sa ser vi nagra andra fa sin mat a dom bestallde efter oss, da sa vi till. Da hade inte gubbskrallet som tog var bestallning fixat de. Skapligt less vi blev! Men som tur ar fick vi en drink =)

Sa ar ju vi ganska lattlurade ocksa, sa fort vi far na papper av "inkastarna" dar det star att vi far gratis shots sa gar vi ju dit, haha, sa ar vi pa gang igen. Men gratis ar gott, som min pappa har lart mig ;) skamt a sido!

De var val allt for denna gang, men vi hors nog na mer under resan gang!

Pusspuss

Inga kommentarer: