tisdag 17 augusti 2010

3 dagars helg!

Som jag har skrivit i ett tidigare inlägg så vart det 30 års fest i fredags. Trevligt när man känner så mycket folk! Slutade med en krogsväng iaf. Lördagen var det inflyttningsfest som gällde. Även där var det många ansikten man kände igen. Hann även med att åka till Gävle strand på en annan fest med härliga människor. Även denna kväll slutade med en krogsväng.

Söndag mådde jag inte direkt skit bra kan jag ju då erkänna. Men jag fick en hel del gjort ändå. Fotografering (som tog 2 timmar), bomhus, Kina mat hos mamma & pappa, sen avslutades kvällen med taco chips och dipp samt en bra film!

Och idag har jag jobbat, 05:45-14, de passet gäller ända till torsdag kl 14.00. Vart en promenad med kusin i hemlingby nu på kvällen, känner att det behövs nu igen efter denna sommar! Var även till Ica Maxi och handlade lite. Kände att kylen behövdes fyllas på. Så nu ska jag göra klart min sallad inför imorgon, städa klart leggan, ta en dusch sen krypa ner i korgen!

Hoppas du haft en lika bra helg som mig! =)

Inga kommentarer: