fredag 13 augusti 2010

I LOVE!

Då var man hemma igen och klar för att se vad kvällen bjuder på. Nu väntar jag bara på Mickis som ska äta klart så vi kan planera mera. Kan mycket väl hända att vi ses på slicken ikväll ;)

Var och leta efter en plattång idag också, var överallt i valbo alltså. Är dom inte stora och klumpiga så är dom fula och piss dyra. När jag väl skulle köpa lika som Mickis och Cattis har (vet att den är bra) så är den så klart slut. Vill ju ha en som är bra också, så man inte köper en för 600-700 så suger den balle, nej tack! Får fortsätta min jakt imorgon!

Hade sån tur så jag fick hem klänningarna idag! Satt som ett smäck gjorde dom både två, i love! Så nu har jag kläder till både fre & lör, frågan är bara, vilken vill jag ha vilken dag? Jäkla problem man ska ha hela tiden!

Nu lär ja fixa klart de sista! Puss på er

Inga kommentarer: