torsdag 7 april 2011

Kafferep

Tänk att en liten grej kan få ens dag att bli super! Idag har de hänt en massa saker, därför är min dag toppen, eller humöret är toppen!
Morgonen började med att Josse kom över på kafferep, kaffe och bulla, fint de ;) Vi tänkte ta en promenad men så vart icke faller, var ju storm ute! Men tanken var ju god iaf! Sen masade jag mig till jobbet till kl 15, och här står jag nu. Slutar om 2 timmar och 7 minuter, gött!

Har en massa smaskens att berätta för er men tyvärr, jag håller det för mig själv! Lovar att dela med mig så småningom till er också. För sånt gillar ni ju allihopa ;)

Ska fortf försöka få igång skit mobil bloggningen, snart ger jag upp å byter! För jag vill att ni ska få många inlägg varenda dag! =)

Juste, nåt jag har glömt att säga till er! Den 26 April ligger jag på bänken, då ska denna del av kroppen tatueras, spännande! Vad jag ska göra vet jag inte, eller jag har en idé, så ni får se när det är klart!

Inga kommentarer: