fredag 15 april 2011

Förstöra en persons liv!

Så rädd som jag var i natt, så rädd var det länge sedan jag var.

Jag satt ner på jobbet vid datorn och åt lite, läste samtidigt en kompis förlossningshistoria, klockan var väl strax efter 02, för jag väntade på att krog folket skulle komma. Och fönstret jag har bakom mig är lite öppet, för det är så varmt i butiken. Så hör jag att någon knackar på rutan, så jag ställer mig upp och kollar ut, någonting stirrar på mig, men jag kopplar aldrig vad, jag kollar åt vänster, och ser en screammask, då kopplar jag de som kollar på mig, en mask, men rött ansikte, dom vänster sig om och springer iväg.

Scream är det värsta jag vet, och dom som känner mig vet det. Jag ringde min kusin, och han sa att jag skulle ringa polisen så jag gjorde det. Dom skickade hit alla bilar dom hade ute inatt så dom åkte runt och letade efter dom. För till en början så klassade dom detta som "rånförsök", eftersom dom hade masker på sig, men förmodligen var det vara nåt äckelbarn som ville ha lite roligt. Jag skiter i vilket, man gör inte sådär!

Men den som nu än gjorde detta, förstår inte vilka konsekvenser de kan bli, det kan skrämma en person så mycket så den aldrig mer vill gå själv när det är mörkt, eller vad som helst. Nu kommer inte detta hända mig, men det finns så många andra som kan ta det hårdare ändå. De är lika med folk som försöker råna, dom förstår inte att dom kan förstöra en persons liv. Usch, utrota dessa människor, vi har iaf ingen användning av dom!!

Nu ska jag göra klart de sista sen gå hem och sova.

Och var så säker, är du en person jag känner som gjorde detta, så kan du dra åt helvetet!!

Inga kommentarer: