fredag 8 april 2011

Godkväller!

Kom hem för en liten stund sen, har jobbat 15-22 idag med, intressant va? Ikväll blir de faktiskt lugnt. Kikar på bb nu, sen blir de till att krypa ner i sängen och kika lite skilda världar, som är min nya serie jag har börjat med ;) Skönt att ta de lugnt en fredag också! Ska faktiskt ner på gymmet tidigt imorgon, jag, Mia och Linn ska stå på crosstrainen redan kl 09.30, hurtigt =) Sen efter de blir de solarieöarna och Hemlingby med kusin, fint de!

Ska nog lägga en ansiktsmask också innan jag lägger mig, får se om orken räcker till, känner mig helt färdig, fast jag varit lat och inte tränat idag. Shit, jag får ångest när jag inte har tränat på 2 dar, haha, hur fan kunde jag inte träna förr? Bra fråga! Kanske ska börja skriva lite mer om min träning och kost varje dag? Kan de vara nåt kul att läsa om tro? Har ju börjat ändrat min mat nu också, tagit bort pasta/ris/potatis, får se hur länge det håller! ;)

Hörs imorgon, god natt!

Bjuder på några bilder från klövsjö!







Inga kommentarer: