måndag 28 mars 2011

Skönt att få saker gjort när man är ledig!

Trött som en gnu är jag idag! Jobbade ju natten som var, så klev upp i skaplig tid imorse eftersom jag börjar 05.45 imorgon bitti, snacka om att tvärvända om dygnet! Har inte gjort mycket intressant idag. Var iväg till gymmet en sväng nyss med Sara och hurtade lite. Körde faktiskt bara på crosstrainen. Men ska ju träna både tis, ons och tors med, så då kunde man köra lite lätt idag, men de där räckte ändå för att få upp flåset och bli svettig :P Snacka om att man har tappa kondis sen man slutade rida!

Har startat ett tvättmaskin och börjat damma här hemma, skönt att få saker gjort när man är ledig, så jag ska fortsätta med det nu sen göra iordning lite kvällsmat. Men konstig nog är jag inte hungrig, inte ätit ordentligt sen igår vid 13.30 tiden när vi stannade på vägen hem. Jag måste få tillbaka matsuget, inte bra att träna så mycket annars. Får pina i mig lite havregrynsgröt iaf :)


Inga kommentarer: