tisdag 29 mars 2011

Godkväller gott folk!

Har märkt att jag lär nog börja skriva igen om jag ska lyckas ha kvar mina läsare, haha. Har tappat en del, men de är ju helt förståligt! Om den där j-vla mobilbloggningen kunde funka så skulle ni få minst 2 inlägg per dag, men den vägrar ju funka. Så snart blir de byte alltså!! Nån som har tips på nå annat bra?

Idag blev de fm jobb, 05.45-12, skönt att schemat är ändrat så man bara går till 12, har man ju hela dagen över sen :) Blev en sväng till solarieöarna med kusin också. Kom nyligen hem från ett pass på Sats, idag körde jag och Angelica zumba, haha de är roligt. Sen efter de körde vi en sväng på crosstrainen också, bränna fett är fint det!

Har ätit dåligt idag med, har nyss slängt ihop en smarrig sallad som jag ska trycka i mig nu sen duscha! Hörs sen! :)


Inga kommentarer: