tisdag 5 oktober 2010

Nattjobb

Den här natten har gått sjukt fort alltså. Fast jag knappt har haft nå folk. Ska bli intressant å se hur många jag har haft egentligen. Jag tippar på...... 127 st! Förresten, den där tävlingen jag skrev om, där jag kom 2a. Jag fick alltså 20 godkända kort på 2 veckor. Och då jobbade jag inte ens alla dar. Och då mina kära vänner, var jag bara 2 kort efter den som vann! Hur surt är inte de då???? Kunde inte ens 3 kort till gå igenom? Eller varför kämpade jag inte in i de sista? Trött ja blir ibland på mig själv. Då hade jag haft min iPhone 4 nu =) Men tävlingen håller på till 7 november, så är det två veckor i taget, de där var ju första perioden jag kom 2a i, och då orkar ju folk kämpa som mest, så jag var ju grym!! Nya perioden är slut på måndag. Då jävlar ska jag ta tag i de igen ;) Någon som ska ha ett kort kanske?? Haha

Ska göra klart sista bakningen nu. Sen hem å sova. Ska bli såååå skönt. Mitt huvud väger typ 50 kg nu, sån värk har jag alltså! Men vi hörs ju så klart när jag vaknat igen, typ vid 16 tiden typ, trött sådär ja ;)

Inga kommentarer: