onsdag 6 oktober 2010

Beroende?

Nu har jag verkligen vridit mitt dygn helt konstigt. Somnade halv 10 imorse och klev upp halv 7 nu på kvällen, bra där Jessica. Så vi får väl se när jag lyckas somna imorgon bitti. Men som sagt, jag har blivit beroende av tre kronor. Kollar på de så fort jag har en stund över, haha illa. Snart klar med första säsongen, har ju bara 9 kvar då ;)

Nu kör jag min sista natt, se känns skönt iaf! Så är jag ledig imorgon. Får se om jag blir av med mitt pass på fredag em. Funderar på att jobba natt med Mickis och hennes syster på Max då, var sjukt länge sen jag jobbade där nu =) Skulle vara roligt iaf!

Lär ringa Karro någon dag också så jag kan göra om naglarna också. Dom växer ju som ogräs. Så nu när du läser de här Karro så kan du börja förbereda ett nytt mönster ;)

Inga kommentarer: